OdporúčameZaložiť web alebo e-shop
 

Sparta 300

Update Hry
 

Predmety:


1. Ďaľšie brnenia a helmy

2. pribudnú štíty, topánky a rukavice

3. pribudnú nové predmety ako prstene a amulety

Prstene budú dostupné od úrovne 11

topánky budú dosupné od úrovne 15

štíty budú dostupné od úrovne 20

rukavice budú dostupné od úrovne 23


Rozšíri sa priestor v inventári o ďaľšiu pozíciu pri každom rozšírení sídla.

(Pri úplnom rozšírení sídla je možné uskladniť 3+22=25 predmetov)


Nová začiatočnícka ochrana:


Odteraz na Teba môžu útočiť nepriateľia, ktorí majú +/- 15% tvojej úrovni

(hráč na úrovni 100 môže útočiť na nepriatelov od úrovne 85 – 115), ale minimálne +/- 9 úrovní.


15 % pravidlo sa týka len hráčov ktorí majú úroveň 67 a viac.


Útok blokovaní začiatočníckou ochranou:


Môžešzaútočiť na nepriateľov ktorí majú tú istú úrovňovú oblasť ako ty sam.Inak sa zobrazí správa: Tvoj protivník je mimo úrovňovej oblasti,nemôžes naňho zaútočiť.


Neaktívni hráči/ totemy


Ak zaútočíš na hráča kto je neaktívni 100 a viac dní prebehne klasický boj.

Či sa daný účet zmaže závisí od toho, koľko dní je inaktívny.


Na illustráciu:


100 dňová neaktivita = 0% šanca na zmažanie

120 dňová neaktivita = 20% šanca na zmažanie

150 dňová neaktivita = 50% šanca na zmažanie

190 dňová neaktivita = 90% šanca na zmažanie

200 dňová neaktivita = 100% šanca na zmažanie

230 dňová neaktivita = 130% šanca na zmažanie => konto sa zmaže určite ak vyhráš


Ak útočník zvíťazí a šanca na zmažanie bola vysoká, dostatočná na zamžanie konta zo serveru, víťaz dostane totem


Výnimka: Pán temnôt. Vtedy nebude zmažaní.


Blokované účty nie sú postihnuté. Takže účty ktoré sú inaktívné viac než 100 dní a blokované nemôžu sa zmažať útokom.


Čo jeto totem?


Totem je zostatok z mŕtveho účtu a nesie jeho meno.

Napr. zuby, srdce, prameň vlasov hrača XYZ.

Totem sa objaví v prehľade pod inventárom.


Množstvototemov čo môžeš mat závisí od úrovni tvojho sídla, takže môžeš nosiťmaximálne 11 totemov.Ak všetky miesta na totemy su plné a zvíťazíš nadďalšími inaktívnymi hráčmi, budú vymazané ale ty nedostaneš ďalší totem.


Keďže hra s totemom, ktorý nesie názov neaktívneho hráča može byť nudná, totemy zlepšujú tvoje zručnosti.

Dvenáhodne vybrané zručnosti sa vylepšujú o 5-10 % úrovne zručnostizabitého hráča.Napríklad ak mŕtvy hráč ma silu na úrovni 60 môžete satešiť na bonus sily +3 až +6.


Ktorú zručnosť zlepší totem je náhodné.

Akúroveň zručností zabitého hráča je taký malý, že 5-10% vychádza načíslo menší ako 1, totem bude mať bonus iba jeden, v horšom prípadežiadny bonus.


Je možné sa zbaviť totemov?


Totemy nemôžete predať na trhovisku.

Aleobchodník sa poteší že môže kúpiť totemy od teba. Hňed co budeš maťjeden či viac totemov, vytvorí sa nová skupina na trhovisku menomtotemy.Tam môžeš vidieť totemy čo máš v inventári a predať ich aby simal nové miesta pre nové totemy.


Ostatní hráči môžu vydieť v profile ktoré totemy máš ,ale nemôžu vydieť ktoré z nich sú aktivované.


Vojna klanov:


Vojna sa začína od 8 hodin po vyhlasení.


Hodinu pred začiatkom bojov všetky zúčastnené členovia klanu sa zhromažďujú. Od tohto času nemôžu začať iné činnosti.


Ak vyhlásenie vojny sa zruší menej než hodinu pred štartom vojny, velitl stratí 5% celkovej koristi.

Vyhllásenie vojny je možné robiť len každých 5 dní.


Vyhlásenie vojny proti klanu tej istej rasy vyžaduje súhlas tohto klanu na ktoré útočís.

Klan ktorý vojnu vyhlási má možnosť volby začať vojnu maximálne hodinu pred plánovaním začatím vojny.

Ak raz sa začala vojna, členovia klanu sa môžu umiestniť v bojovom poradí.

Bojujú s esenciou protivníka počas vojny.


Čo je esencia?


Esencia sa skladá z úrovni protivníka + jeho sila (vrátane predmetov, rituálov atď.)


Prehra:

Poškodeniečo spôsobuješ vo vojne klanov spočíva v sile(vrátane všetkých bonusov)vydelené 10. To je nová maximálne spôsobiteľné poškodenie. Aktuálnaveľkosť poškodenia čo môžeš spôsobiť bude medzi 2 a týmto maximálnespôsobiteľním poškodením za úder. Ak tvoja esencia sa vyčerpá, stratíšboj. Energia nie je postihnutá vôbec.


Jednotlivíčlenovia víťazného klanu, ktorí sa zúčastnili bojov dostanú zlato,ktoré je vypočítané z celkového počtu zlata , čo zúčasnení bojovníci byzarobily počas jednej hodiny práce na cintoríne a z počtu členov ktoríprežili z víťazného klanu.Klan ktory prehrá nezíska nič.

Všetci bojovníci dostanú skúsenosti v závislosti od bojov.


Rituály klanu


Rituályklanu účinkujú na každého člena a môžu zlepšit schopnosti. Požadovanírituál sa vykoná na zvolanie majstrom ceremónie.Cena za zvolanie jeplatené z pokladnice klanu.Zvolávanie trvá 10 minút a počas týchto 10minút musia byť splnené všetky požiadavky na rituál.Majster ceremóniemôže zvolávať rituály každé 2 hodiny.


Zmeny v správach:


Víťazné a prehraté boje budú viac farebne rozlíšené. Víťazné boje budú svetložlté, prehraté červené.

Mazanie správ:


Nemusíšoznačovať každú správu zvlásť. Odteraz môžeš dole použiť "označiťvšetky správy" a vybrať možnosť ohľadne toho, čo sa má udiať sovšetkými správami.


Odoslané správy:


Odoslané správy odteraz budú uložené v priečinku odoslané správy. Mazať sa nemôžu, systém to automaticky urobí po 7 dňoch.


Požiadavka na priateľa od ignorovaných hráčov (pre pánov Temnôt):


Hráč, ktorého si dal medzi ignorovaných nebude môcť poslať požiadavku na priateľa.


Highscore


Highscore bude rozšírený o jednu kategóriu: Highscore vojen klanov.


Akútočíš na hráča, pomocou zoznamu highscore sa dostaneš na jeho profil.Na profile odteraz bude tlačítko "Zaútočiť", takže môžeš útočiť nahráčov z ich profilu.


Hľadanie protivníkov / administrácia


Náhodné hľadanie bude mať rozšírený výber. Odteraz môžeš priamo nadefinovať rozsah úrovní, v ktorých sa má hľadať protivník.


Statistikalovu bude rozšírená o jeden nový stĺpec kde budeš môcť vidieť čo sizískal od protivníka. Hodnoty budú pripočítané a odpočítané každýmútokom.


Na konci každej štatistiky lovu bude sumarizovaní riadok z každého boja.


Nové veci v klanových novinkách / administrácii


Ak sa pozrieš na stránku klanu protivníka, uvidíš nový stĺpec ktorý zobrazuje úroveň členov klanu.


Odteraznebude potrebné mat vlastnú hodnosť pre ministra vojny, bude prístupnýako prístupové právo. Toto funguje ako "čítanie/písanie klanovej pošty".


Tvoja hodnosť v klane bude odteraz zobrazené pri tvojom charakteru.

Toznamená, že tvoja hodnosť v klane bude viditeľný pre všetkých hráčov,ktorý pozerajú tvoj profil, nie len pre veliteľov a administrátorov.Kto dostane prístup Vojnový vyslanec, bude mat zobrazené v profilenapríklad: Administrátor (Vojnový vyslanec).


Je tu ešte ďalšie právo pre členov klanu: "Vyvolaj klanový rituál".


Odteraz budeš informovaný o každom, kto opustí klan, nezáleží na tom či len zmazal účet alebo opustil klan.



Vypršanie platnosti pokladnice, Gargoyle - strážcu a Knihy zatratených


Akpoužívaš tieto platené artefakty, budeš upozornený 24 hodín pred ichvypršaním. Takto nemôžeš prešvihnúť vypršanie týchto artefaktov.


Zobrazovanie schopností / nové menu: úpravy boja


Nastránke hráča, ktorý môžeš vidieť len ty, budú zobrazené konečnéhodnoty. Ak zájdeš myšou nad schopnosť ukážu sa schopnosti od predmetov.


Bude tu nový malý prehľad zvaný úpravy boja:


Tvoje súčasné bonusy pre úder a šanca pre uhnutie budu tu zobrazené, takže budeš môcť vypočítať šance.


napríklad:


šanca na zásah: +10.5%


Čo tieto hodnoty znamenajú a čo obsahujú?


Hodnotyschopností sú konvertované na percentá použitím vzorca vyplývajúc zúrovne. To znamená, že ak máš úroveň 100 a máš predmet ktorý zvyšuješancu na zásah o 10, tvoja šanca na zásah môže byť 15%. Ten istýpredmet pri úrovni 130 môže dať šancu na zásah len 11% napríklad.


Dôvod:


Hráčiby mali kupovať predmety vyšších úrovní namiesto toho že neustálepoužívajú predmety nižších úrovní ktoré majú iné vlastnosti sporovnaním s tými z vyšších úrovní.


úlohy


Môžeš odteraz skrátiť čas čakania medzi dvoma úlohami pomocou jedného pekelného kameňa.


Odpočítavanie na prehľade hráča do plného dobitia energie


nový rozpis boja:


Tak ako starý rozpis boja počíta ako často si zasiahol svojho protivníka. (aspoň raz)

Bolpridaný počet dvojitých úderov ktoré dosiahneš pomocou predmetov. Tvojprotivník môže znížiť počet tvojich úderov pomocou obranných predmetov.Ak protivník odrazí viac úderov ako si schopný dať, aj tak ho razzasiahneš.


Teraz,keď vieme počet úderov musíme skontrolovať či zasiahli oponenta. šancana zásah podobná šanci uhnutiu. Vypočítaná hodnota je opäť pripočítanáalebo odpočítaná zmenám boja.

Touto cestou môžeš zvýšiť šancu na zásah.


Spôsobenárana zbraňou je tiež faktor pridaný do počítania rany ktorú môžešspôsobiť. Toto zvyšuje veľkosť rany ktorý môžeš spôsobiť. Táto hodnotaje základom pre počítanie aktuálnej rany.


Zmeny ohľadne dvojitých úderov:

Ak máš viac než jeden úder a tie údery zasiahnú protivníka, všetky nasledujúce údery v tejto fáze boja ho zasiahnú.

Všetky ďalšie dvojité údery spôsobujú len 50% z rany predošlého dvojitého úderu.


nové menu Pomoc


Bude viac detailný a môžeš posielať požiadavky na zmenu textov.


nová funkcia pre zmenu e-mailu


 Vytvorené službou WebLahko.sk  |  Nahlásiť protiprávny obsah!  |   Mapa stránok